Modificiació del Reglament de Nomenclàtor
En data 22 de febrer de 2018 s’aprovà inicialment el Reglament del Nomenclàtor Municipal, quedant aprovat definitivament el 25 d’abril de 2018.
En aquests moments ens proposem modificar el Reglament del Nomenclàtor per adaptar la composició de la Comissió del Nomenclàtor al nou Cartipàs Municipal, que en l’actual mandat atribueix la gestió del Nomenclàtor a la regidoria de Patrimoni i Turisme.
Per tal que la ciutadania en sigueu coneixedores i pugueu fer les observacions i aportacions necessàries s’ha publicat el Reglament vigent, que es pretén modificar, amb els canvis proposats que afecten alguns dels articles del Títol II i III del reglament al portal de transparència de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat Normativa municipal en tràmit - Ajuntament d\'Olesa de Montserrat.
El termini per presentar les observacions i aportacions és fins el 18 de novembre de 2024, mitjançant el registre d’entrada (seu electrònica) de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.
0 comentaris
Per afegir un comentari, inicia la teva sessió o registra't.