Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Processos participatius - Processos participatius actius a Olesa de Montserrat

Inscripció Mostra d'Entitats 2025

La Mostra d'entitats se celebrarà el dissabte 24 de maig de 2025.
L'horari d'obertura dels estands és d'11 a 21 h.
Aquest any el tema transversal a treballar per totes les entitats és: LA HISTÒRIA D'OLESA.
La primera reunió plenària ha estat el 13/3/2025.
La segona reunió plenària al Saló de Plens de l'Ajuntament serà el 15/5/2025 a les 19 h a l'Ajuntament.

Inscripció d'entitats participants a la Mostra d'Entitats.

Entre el 19/3/2025 i el 9/4/2025

* Els camps obligatoris estan marcats amb un asterisc
Poseu el nom de l'entitat tal com ha d'aparèixer a la publicitat
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc
Indica quin és el principal objectiu que vols aconseguir amb la participació en la Mostra d'Entitats per part de l'entitat a la qual representes
El camp no pot estar en blanc
El camp no pot estar en blanc
Recorda que 1 setmana abans ens has de portar la música si és que necessites alguna en concret.
Les actuacions no es poden allargar més de 15 minuts, per garantir que totes les entitats que esteu interessades pugueu actuar.
En el cas que alguna entitat vulgui fer més de 15 minuts, s'assignarà un horari que no dificulti la participació de les altres entitats i en tot cas serà valorat per la Comissió de la Mostra.
Explica quin tipus d'actuació faràs
Escolliu totes les opcions possibles
Es procurarà respectar al màxim les preferències, però recordeu que hem de poder facilitar que totes les entitats que ho vulguin puguin fer actuació.
Una vegada assignat l'horari CAL RESPECTAR-LO al màxim, perquè és també una forma de mostra el respecte que entre totes les entitats us teniu.
Tarda/vespre (entre les 19 i les 20.30 h) No No ho sabem encara
Matí (entre les 11 i les 13 h)
Migdia (entre les 13 i les 14 h)
Tarda (entre les 17 i les 19 h)
L'Ajuntament proporcionarà a totes les entitats:
1 estand amb punt de llum i focus
1 Taula
2 cadires
Si no es necessita material extra, poseu 1 estand, 2 cadires i 1 taula, si no necessiteu cadires cliqueu cap, si no necessiteu carpa cliqueu cap, si necessiteu per exemple 4 cadires en total poseu 4.
En funció de les activitats a desenvolupar i de la disponibilitat, es podrà complementar. Us ho confirmarem una vegada revisades totes les peticions.
El material que es pot demanar és el mateix que habitualment se cedeix pels actes populars.
La resta d’infraestructura i material va a càrrec de l’entitat.
No en necessitem cap Quantitat necessària (incloent-hi la dotació bàsica)
Cadires
Taules
Estand
Tanques
Especifiqueu les dimensions, d'entrada, si no es diu el contrari comptarem que sigui de 3*3.
Les activitats han de poder ser compatibles amb el que feu el conjunt d'entitats.
L'Ajuntament s'ocupa de la sonorització del conjunt de la Mostra i aquesta és la que preval.
Si per necessitat de l'activitat heu de posar música o fer un audiovisual, EN TOT CAS caldrà ajustar el volum per no destorbar a la resta d'entitats, especialment les més properes.

Aquest va ser un dels aspectes destacats a millorar tant per la ciutadania com per les entitats.

Recordeu que no hi pot haver cap acció que suposi un lucre particular.

Recordeu enviar les modificacions abans del 15 d'abril.
En cas que hi hagi més d'una entitat interessada, es farà un sorteig.
L'entitat interessada ha de preveure que caldrà fer un menú a preu raonable per les entitats i també, en el cas que es demani, preveure menú vegà i/o sense gluten.
Podeu posar totes les que se us acudeixin.
Si us plau preguntes concretes i relativament fàcil perquè tant les persones participants com les pròpies entitats els hi resultin fàcils.
Agrairem que feu la pregunta i la resposta esperada.

Exemple:

1.- L'edifici de l'Ajuntament, què era abans? Era un hotel, l'Hotel Gori.

Indiqueu el nombre de cada producte que oferiu.
Exemple:
Punts de llibre de l'entitat: 6
Samarretes de l'entitat: 3
L'heu de portar a Ca l'Oriol com a molt el 10 de maig per tal que puguem preparar els lots.

Recorda!!!

Has de contestar totes les preguntes marcades amb asterisc i clicar per acceptar els termes que figuren a continuació, per tal que ens arribi la teva resposta.
Una vegada s'hagi enviat, t'apareixerà el missatge: Ja has respost.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir