Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i podria ser que el contingut no estigui actualitzat.
Espai per canalitzar la participació pública en el procés d’elaboració i/o modificació de la normativa del nostre municipi
Quant a aquesta assemblea
L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat disposa d'un espai per canalitzar la participació pública en el procés d’elaboració i/o modificació de la normativa del nostre municipi, en aplicació de l’article 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Aquesta nova eina vol facilitar al conjunt de la ciutadania la participació en l’elaboració de reglaments i ordenances municipals. L’objectiu és aconseguir l’opinió de persones a títol individual i de les organitzacions més representatives potencialment afectades per la futura norma sobre:
Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.
La necessitat i oportunitat d’aprovar-la.
Els objectius de la norma.
Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.
Els suggeriments o observacions que es vulguin aportar al respecte s’han de presentar en el termini màxim d’un mes des de la publicació de la consulta pública al portal web. Caldrà que les propostes es facin arribar a l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat a través del Registre general d’entrada de documents per tal que quedin correctament identificades i amb garanties que s’han presentat dins del termini establert.
Formes de presentació:
Presencialment: Al Registre general d’entrada de documents, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC). Podeu veure les adreces i horaris a www.olesademontserrat.cat(Enllaç extern).
Recordeu que, d’acord amb la nova Llei 39/2015 (LPACAP), les persones jurídiques (entitats, associacions...) estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques i per fer-ho cal que disposin d’un certificat electrònic.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Essencials
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Preferències
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Analítiques i estadístiques
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Màrqueting
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Compartir