Aquesta nova eina vol facilitar al conjunt de la ciutadania la participació en l’elaboració de reglaments i ordenances municipals. L’objectiu és aconseguir l’opinió de persones a títol individual i de les organitzacions més representatives potencialment afectades per la futura norma sobre:
Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.
La necessitat i oportunitat d’aprovar-la.
Els objectius de la norma.
Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.
Els suggeriments o observacions que es vulguin aportar al respecte s’han de presentar en el termini màxim d’un mes des de la publicació de la consulta pública al portal web. Caldrà que les propostes es facin arribar a l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat a través del Registre general d’entrada de documents per tal que quedin correctament identificades i amb garanties que s’han presentat dins del termini establert.
Formes de presentació:
Presencialment: Al Registre general d’entrada de documents, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC). Podeu veure les adreces i horaris a www.olesademontserrat.cat.
Per Internet: A través del registre electrònic de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat: https://bpm.olesademontserrat.cat/OAC/CdS.html?idioma=ca
Recordeu que, d’acord amb la nova Llei 39/2015 (LPACAP), les persones jurídiques (entitats, associacions...) estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques i per fer-ho cal que disposin d’un certificat electrònic.
Compartir